Regulamin

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO TKANINYPOZNAN.PL

POSTANOWIENIA OGÓLNE

1. Niniejszy Regulamin określa zasady świadczenia usług przez sklep internetowy tkaninypoznan.pl działający pod adresem www.tkaninypoznan.pl ( zwanym dalej „Sklep” ), prowadzony przez Baby & Mother Sebastian Banaszak z siedzibą w Poznaniu, 61-388, Os. Bohaterów II Wojny Światowej 12/3, zarejestrowanym w Centralnej Ewidencji I Informacji O Działalności Gospodarczej pod numerem REGON 634155631 NIP 782-142-08-01 ( zwanym dalej „Sprzedawca” ).

2. Regulamin określa zasady składania zamówień, zawierania Umów Sprzedaży oraz zasady świadczenia i korzystania z usług oferowanych przez Sprzedawcę za pośrednictwem sklepu internetowego www.tkaninypoznan.pl  na rzecz Klientów.

3. Sklep internetowy prowadzi sprzedaż nowych, wolnych od wad produktów za pośrednictwem sieci Internet.

4. Zamówienia realizowane są do dowolnego miejsca na Świecie.

5. Wszystkie wyroby oferowane w sklepie internetowym są nowe.

6. Wszelkie informacje na temat promocji w sklepie internetowym, będą zamieszczone na stronie internetowej sklepu.

7. Przed rejestracją i złożeniem zamówienia zostaną Państwo poproszeni o potwierdzenie zapoznania się z niniejszym regulaminem oraz akceptację jego warunków.

8. Umowy sprzedaży towarów zawierane są zgodnie z prawem polskim i w języku polskim.

9. Dostępnymi środkami porozumiewania się Klienta ze Sklepem są:

  • telefon – 600 415 642
  • e-mail – info@tkaninypoznan.pl
  • adres korespondencyjny – Tkaniny Poznań Os. Bohaterów II Wojny Światowej 12/3  61-388 Poznań.

SKŁADANIE ZAMÓWIENIA


1. Zamówienia przyjmowane są poprzez stronę internetową www.tkaninypoznan.pl. Zamówienia można składać 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.

2. Produkty w sklepie internetowym są dokładnie opisane. Na karcie produktu (pojedyncza podstrona sklepu zawierająca informacje o pojedynczym produkcie) znajdują się informację o właściwościach towaru, jego cenie, rozmiarze, kolorze, materiale, z którego jest wykonany, itp.

3. Zamówienia na produkty oferowane w sklepie internetowym dokonywane są poprzez wybór towaru z dostępnej oferty sklepu zamieszczonego na stronie internetowej, poprzez kliknięcie ikony „DO KOSZYKA”. Produkt zostaje przeniesiony do koszyka oraz automatycznie zostaje pokazana jego zawartość.

4. Zawartość koszyka również jest widoczna po kliknięciu na ikonę koszyka w pasku w prawej górnej części strony. Przejść do koszyka można poprzez wybranie przycisku "KOSZYK", który uruchamia stronę pokazującą wszystkie produkty, które się w nim znajdują.

Po prawej stronie pojawi się komunikat "ZAMÓW”, po kliknięciu tego komunikatu otworzy się strona z zawartością Twojego koszyka oraz formularzem do wypełnienia danych potrzebnych do realizacji zamówienia. Po lewej stronie natomiast pojawi się komunikat „KONTYNUUJ ZAKUPY” pozwalający dodać kolejne produkty do koszyka.

5. Klient wpisuje w formularzu swoje dane osobowe oraz dokonuje wyboru: formy dostawy, sposobu płatności.

6. Po wybraniu opcji „ZAMÓW”, wpisaniu swoich danych osobowych i wybraniu formy dostawy i sposobu płatności, KLIENT przechodzi do pola „AKCEPTUJĘ WARUNKI REGULAMINU”, które należy zaznaczyć dopiero po ZAPOZNANIU SIĘ Z REGULAMINEM w celu złożenia zamówienia. Następnie Klient wybiera pole „POTWIERDZAM ZAKUP I PŁACĘ”.

7. W podsumowaniu zamówienia pojawia się komunikat: Zamówienie zostało wysłane. Dziękujemy. Wkrótce skontaktujemy się w sprawie zamówienia.

Na stronie zamieszczony jest odnośnik do sprawdzenia statusu zamówienia, podane są informację odnośnie numeru zamówienia, całkowitej wartości zamówienia (z kosztami dostawy) oraz dane osobowe KLIENTA.

8. Na każdym etapie składania zamówienia, do czasu dokonania płatności, można anulować zamówienie zaprzestając przechodzenia do kolejnych kroków i wychodząc z podstrony służącej do składania zamówień.

9. Po złożeniu zamówienia Kupujący (w ciągu kilku minut) otrzymuje potwierdzenie przyjęcia zamówienia drogą elektroniczną na adres poczty elektronicznej podany w zamówieniu lub przy rejestracji.

10. Umowa sprzedaży zostaje zawarta w momencie, kiedy Sklep prześle do Klienta w formie wiadomości e-mail potwierdzenie realizacji zamówienia.

11. Zamówienia mogą składać osoby pełnoletnie (powyżej 18 roku życia) i podmioty gospodarcze.

12. Podczas składania zamówienia należy podać poprawne i prawdziwe dane.

CENY


1. Ceny dostępne w sklepie internetowym www.tkaninypoznan.pl  są wyrażone w złotych polskich, są cenami brutto (zawierają podatek VAT).

2. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez klienta zamówienia.

3. Podane ceny nie zawierają kosztów dostawy.

4. Do ceny produktu należy doliczyć koszty przesyłki, którego wysokość uzależniona jest od wybranej formy dostawy i płatności.

5. Informacja na temat całkowitej kwoty do zapłaty (wraz z kosztami dostawy) przedstawiona jest po dokonaniu przez Klienta wyboru formy dostawy zamówienia i formy płatności.

6. Do każdego przesłanego towaru załączony jest dowód zakupu w postaci paragonu, albo na życzenie Klienta faktura VAT.

FORMY PŁATNOŚCI


1. Klient posiada prawo wyboru formy płatności na jeden z poniższych sposobów:

a) szybka płatność online realizowana przez paynow.pl

b) szybka płatność internetowa realizowana przez serwis TRANSFERUJ.PL

c) PayPal

d) płatność kartą płatniczą:

* Visa

* Visa Electron

* Mastercard

* Mastercard Electronic

* Maestro

2. W przypadku płatności kartą lub przelewem wyrób zostanie wysłany po zaksięgowaniu wpłaty na rachunek bankowy sprzedającego.

3. Na płatność (przelew) lub informację o odbiorze osobistym czekamy do 3 dni od złożenia zamówienia.

4. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online w zakresie płatności kartami jest Autopay S.A.

WYSYŁKA


1. Zamówiony towar wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD lub paczkomatów Inpost - Wysyłki krajowe. Przesyłki zagraniczne wysyłane są firmami kurierskimi DPD, GLS, UPS. Sprzedający dokonuje wyboru firmy kurierskiej. Klient dokonuje wyboru formy przesyłki w trakcie składania zamówienia. Koszty przesyłki naliczane są według zasad:

a) 17,00 zł - 21,00 zł – przesyłka paczkomatowa realizowana przez INPOST

b) 21,00 zł – przesyłka kurierska DPD krajowa.

c) Przesyłki zagraniczne - koszt zależny od wagi i kraju zamawiającego.

3. W przypadku nie zastania klienta przez kuriera DPD pod wskazanym adresem, kurier powinien zostawić dokument awizo z numerem przesyłki i telefonem do oddziału DPD. Ponowna próba dostarczenia następuje zazwyczaj następnego dnia. Można zadzwonić na podany na awizo numer telefonu i potwierdzić dogodną godzinę i dzień ponownej próby doręczenia. W przypadku gdy powtórna próba doręczenia nie powiedzie się przesyłka zwykle wraca do nadawcy lub zostaje zatrzymana w oddziale DPD do czasu wyjaśnienia sprawy.

4. Wyroby pakowane są w worki foliowe i wysyłane w zależności od rodzaju produktu w kopertach lub torbach foliowych.

5. Przy otwieraniu produktu Klient musi uważać, aby go nie uszkodzić, szczególnie w przypadku posługiwania się ostrymi narzędziami.

6. Podczas odbioru przesyłki dostarczonej przez kuriera, Klient proszony jest o sprawdzenie w obecności przewoźnika kompletności zawartości przesyłki, stanu opakowania zewnętrznego i stanu zamówionego towaru oraz niezwłoczne zgłoszenie do sklepu internetowego www.tkaninypoznan.pl wad, uszkodzeń opakowania zewnętrznego lub braków w zamówieniu.

7. Zamówienia złożone w Sklepie są realizowane w godzinach pracy Sklepu w dni robocze, od poniedziałku do piątku, w godzinach 7-14, w których pracuje sklep.

8. Paczki nadawane są w ciągu 48 godz. od zaksięgowania przelewu na koncie.

9. Czas realizacji zamówienia jest liczony od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji płatności.

10. Dostarczaniem zamówień zajmuje się firma kurierska DPD – przewidywany czas dostawy to 3 dni robocze od dnia następującego po nadaniu przesyłki - przewidywany czas dostawy do trzech dni roboczych oraz Inpost paczkomaty.

11. Przesyłki oznaczone na stronach przewoźników jako "DOSTARCZONE", traktujemy jako odebrane, a zamówienie jako zrealizowane.

12. Wszelkie nieprawidłowości odnośnie dostawy ( w tym uszkodzenie przesyłki lub brak dostawy ) muszą zostać nam zgłoszone w ciągu 5 dni roboczych od momentu otrzymania powiadomienia mailowego o wysyłce zamówienia. Po tym terminie reklamacje dotyczące dostawy nie będą uznawane.

GWARANCJA


1. Baby & Mother odpowiada jako sprzedawca względem Klienta według reguł określonych w ustawie o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie kodeksu cywilnego z dnia 27 lipca 2002 r. , zgodnie z którymi wszystkie towary objęte są 24 miesięczną odpowiedzialnością sprzedawcy za zgodność towaru z umową.

2. Gwarancja ogranicza się do wartości zakupionego produktu.

REKLAMACJE


1. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne Towaru w zakresie określonym a art. 556 i następne ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku – Kodeks cywilny (DZ. U. Z 2014, poz 121).

2.Wada fizyczna Towaru polega na niezgodności rzeczy sprzedanej z umową, a więc jeżeli Towar nie posiada właściwości, które powinien mieć ze względu na cel umowy, wynikający z okoliczności lub przeznaczenia, nie ma właściwości, o których Sprzedawca zapewnił Klienta, nie nadaje się do celu, o którym Klient poinformował Sprzedawcę przy zawarciu umowy, a Sprzedawca nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia, Towar został wydany Klientowi w stanie niezupełnym.

3. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy Klientowi.

4. Poszczególne produkty należy użytkować zgodnie z instrukcją producenta zamieszczoną na samym produkcie.

5. Kupującemu przysługują 2 lata gwarancji. Sprzedawca wydaje kupującemu wraz ze sprzedawanym produktem, paragon lub fakturę VAT, które są podstawą gwarancji.

6. Adres do wysyłki reklamacji:

Tkaniny Poznań Os. Bohaterów II Wojny Światowej 12/3 61-388 Poznań

7. Do złożenia reklamacji, należy dołączyć opis przyczyny składania reklamacji (jak produkt jest uszkodzony lub wadliwy) oraz informacje niezbędne do zidentyfikowania zamówienia, a następnie odesłać towar przesyłką opłaconą przez Klienta.

8. Reklamacja będzie rozpatrzona w terminie 14 dni licząc od dnia dostarczenia reklamacji wraz z opisem przyczyn reklamacji.

9. W przypadku nieuwzględnienia reklamacji (gdy nie będzie możliwa naprawa, wymiana lub zwrot gotówki) towar zostanie odesłany do Klienta wraz z opinią o niezasadności reklamacji.

10. Odpowiedzialnością z tytułu niezgodności towaru z umową nie są objęte:

a. powstałe w trakcie użytkowania:

uszkodzenia mechaniczne (obicia, otarcia, zadrapania, itp.), uszkodzenia chemiczne, uszkodzenia powstałe w wyniku działania ekstremalnych temperatur, zabrudzenia, odbarwienia, ślady po przemoczeniu (przepoceniu), uszkodzenia wynikające z niedbałego i niewłaściwego użytkowania wyrobu, nieprzestrzegania prawidłowej eksploatacji w tym instrukcji użytkowania normalnego zużycia i wycierania wyrobu, celowego uszkodzenia wyrobu.

b. powstałe wskutek nieprzestrzegania przepisu prania danego produktu.

11. Koszt odesłania reklamowanego towaru ponosi kupujący.

PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY


1. Każdy Klient może w terminie 14 dni kalendarzowych liczonych od dnia dostawy towaru, odstąpić od umowy bez podawania przyczyny, składając Sprzedawcy stosowne oświadczenie. Oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik do ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.

2. Wzór formularza odstąpienia od umowy:

Wzór formularza odstąpienia od umowy
. . . . . . . . . . . . . . . . 
(imię i nazwisko konsumenta) 
. . . . . . . . . . . . . . . . . .
(adres zamieszkania)
. . . . . . . . . . . . . . . 
(miejscowość, data)

"Tkaniny Poznań"
Os. Boh. II Wojny Świat. 12/3,
61-388 Poznań

(nazwa i adres przedsiębiorcy)

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy

Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym(*) odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy, umowy dostawy następujących rzeczy, umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy/o świadczenie następującej usługi(*)

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 

Data odbioru towaru (ów): . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

(data odbioru zamówienia od przewoźnika)

Proszę/prosimy(*) o zwrot środków na niżej podany numer rachunku bankowego:
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 

. . . . . . . . . . . . .
(podpis konsumenta)
(*) Niepotrzebne skreślić.

3. Zwrotu towaru należy dokonywać na adres :

Tkaniny Poznań
Os. Bohaterów II Wojny Światowej 12/3
61-388 Poznań

4. Zwrot towaru jest możliwy w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwracany produkt powinien być czysty, nie używany, z przyczepionymi metkami, zapakowany w bezpieczny sposób.

5.W przypadku odstąpienia przez Klienta od umowy zwrot wpłaconej kwoty następuje niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od daty otrzymania oryginału oświadczenia odstąpienia od umowy oraz oryginału dowodu zakupu przez sklep internetowy.

6. Pieniądze zostaną zwrócone na konto wskazane przez Klienta w oświadczeniu odstąpienia od umowy.

7. W przypadku odstąpienia od umowy koszt dostarczenia zwracanego towaru ponosi klient.

8. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą, sprzedający dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.

PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH


    1. Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane przez naszą firmę w następujących celach:

      Cel przetwarzania Podstawa prawna przetwarzania
      Rejestracja konta w Sklepie Internetowym, w celu utworzenia indywidualnego konta i zarządzania tym kontem. Niezbędność przetwarzania do zawarcia i wykonania umowy; realizacja obowiązków prawnych ciążących na sklepie, w tym wynikających z ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną (art. 6 ust. 1 lit. b RODO)
      Składanie zamówień poprzez sklep internetowy, w celu wykonania umowy sprzedaży. Niezbędność do wykonania umowy sprzedaży (art. 6 ust. 1 lit. b RODO).
      Marketing bezpośredni produktów (tj. otrzymywanie informacji handlowych różnymi kanałami komunikacji). Niezbędność do wykonania umowy o świadczenie usługi formularza kontaktowego (art. 6 ust. 1 lit. b RODO).
      Kontakt z klientem związany z wykonaniem umowy sprzedaży za pośrednictwem formularza sklepu tkaninypoznan.pl. Niezbędność do wykonania umowy o świadczenie usługi formularza kontaktowego (art. 6 ust. 1 lit. b RODO).
      Zawarcie oraz wykonanie umowy sprzedaży na podstawie złożonego zamówienia za pośrednictwem sklepu internetowego tkaninypoznan.pl Niezbędność do wykonania umowy o świadczenie usługi formularza kontaktowego (art. 6 ust. 1 lit. b RODO).
      Od korzystających ze strony internetowej mogą być pobierane dodatkowe informacje jak adres IP dostawcy internetu, rodzaj przeglądarki, rodzaj systemu operacyjnego, czas dostępu, kliknięcia w odnośniki i innego rodzaju czynności podejmowane na naszej stronie. Dane pobierane są automatycznie w celach ststystycznych. Prawnie uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), polegający na ułatwieniu korzystania z usług świadczonych drogą elektroniczną oraz na poprawie funkcjonalności tych usług.
      Realizacja obowiązków prawnych wynikających z przepisów prawa polskiego oraz unijnego. Realizacja obowiązków prawnych wynikających m.in. z przepisów prawa podatkowego oraz przepisów o rachunkowości.


    2. W celu ustalania, dochodzenia i egzekucji roszczeń mogą być przetwarzane niektóre dane osobowe podane przez Klienta w ramach korzystania z funkcjonalności w Sklepie Internetowym takie jak: imię, nazwisko, dane dotyczące korzystania usług, jeżeli roszczenia wynikają ze sposobu, w jaki Klient korzysta z usług, inne dane niezbędne do udowodnienia istnienia roszczenia, w tym rozmiarów poniesionej szkody. Podstawa prawna - prawnie uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), polegający na ustaleniu, dochodzeniu i egzekucji roszczeń oraz na obronie przed roszczeniami w postępowaniu przed sądami i innymi organami państwowymi.
    3. Dane osobowe przekazane firmie Baby & Mother podawane są dobrowolnie, w związku z zawieranymi umowami sprzedaży,  za pośrednictwem Strony Internetowej Sklepu, z tym jednak zastrzeżeniem, że niepodanie określonych w formularzach danych w procesie rejestracji uniemożliwia samą rejestrację i założenie Konta Klienta. W przypadku składania zamówienia bez Rejestracji Konta Klienta uniemożliwi to złożenie i realizację zamówienia Klienta.


Przez jaki okres dane osobowe mogą być przechowywane?

    1. Okres przechowywania Twoich danych osobowych zależy od celu ich przetwarzania i wynosi:
      1. w związku z realizacją zamówienia i wysyłki - przetwarzane są przez Baby & Mother tak długo, jak jest to niezbędne do wykonania umowy, a po tym czasie przez okres odpowiadający okresowi przedawnienia roszczeń. ;
      2. w związku z marketingiem bezpośrednim – do czasu zgłoszenia sprzeciwu lub wycofania stosownej zgody;
      3. w związku z realizacją obowiązków prawnych – do czasu wygaśnięcia obowiązku (np. dokumenty księgowe, w tym zawarte w nich dane, wymagają przechowywania przez okres 5 lat).


Komu dane osobowe mogą być przekazywane?

    1. Twoje dane osobowe mogą być przekazywane następującym podmiotom:
      1. Innym firmom świadczącym usługi pocztowe, kurierskie celem dostarczenia zamówienia;
      2. W przypadku, gdy Klient wybierze płatność poprzez system tpay.pl, jego dane osobowe są przekazywane w zakresie niezbędnym dla realizacji płatności spółce Krajowy Integrator Płatności S.A. z siedzibą w Poznaniu 61-894 plac Andersa 3, 17 piętro, wpisanej do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez SĄD REJONOWY POZNAŃ - NOWE MIASTO I WILDA W POZNANIU, IX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO pod numerem KRS 0000412357, NIP 7773061579, Regon 300878437.
      3. W przypadku, gdy Klient wybierze płatność kartą płatniczą, jego dane osobowe są przekazywane w zakresie niezbędnym dla realizacji płatności spółce Autopay S.A. z siedzibą w Sopocie przy ulicy Powstańców Warszawy 6, kod 81-718. Spółka została zarejestrowana w Sądzie Rejonowym Gdańsk-Północ VIII Wydział Gospodarczy KRS pod nr 0000320590, NIP 585-13-51-185, REGON 191781561
      4. Podmiotom świadczącym na rzecz firmy usługi księgowe ( udokumentowane umową z biurem rachunkowym );
      5. Podmiotom świadczącym na rzecz firmy innego rodzaju usługi, np. usług prawnych i doradczych – w związku ze świadczeniem tych usług ( wyłącznie w przypadku wystąpienia takiej konieczności )
      6. Organom Państwowym takim jak Policja, Prokuratura, Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów w przypadku wystosowania takiego żądania.



Czy podanie danych osobowych jest obowiązkowe?

    1. Korzystanie ze sklepu internetowego tkaninypoznan.pl jest dobrowolne. Jednakże podanie danych osobowych jest niezbędne do realizacji umowy sprzedaży, w tym wysyłki towaru do klienta.
    2. Podanie danych osobowych w celach marketingu bezpośredniego jest dobrowolne – nie warunkuje to zawarcia i wykonania umowy o korzystanie ze sklepu internetowego tkaninypoznan.pl.


Prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych

    1. W związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługują Ci określone prawa, w tym:
      1. prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Ciebie art. 15 RODO
      2. prawo do sprostowania tych danych art. 16 RODO
      3. prawo do usunięcia tych danych art. 17 RODO
      4. prawo do ograniczenia przetwarzania tych danych art. 18 RODO
      5. prawo do przenoszenia tych danych art. 20 RODO – na zasadach określonych w przepisach o ochronie danych osobowych, w tym w unijnym Rozporządzeniu o Ochronie Danych Osobowych 2016/679 (“RODO”).
    2. W zakresie, w jakim podstawą przetwarzania Twoich danych osobowych jest realizacja prawnie uzasadnionych interesów masz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, w szczególności w związku z ich przetwarzaniem dla celów marketingu bezpośredniego art. 21 RODO
    3. W zakresie, w jakim podstawą przetwarzania Twoich danych osobowych jest zgoda masz prawo do jej wycofania w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
    4. Przysługuje Ci prawo wniesienia skargi do organu nadzorującego przestrzeganie przepisów o ochronie danych osobowych – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH


1. Składając zamówienie, Klient wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych ( w tym w szczególności imienia, nazwiska, numeru telefonu i pełnego adresu dla celów realizacji zamówienia ) przez Sprzedawcę, który jest jednocześnie administratorem danych osobowych w rozumieniu przepisów ustawy z dnia oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwane również RODO.

2. Dane osobowe znajdują się w bazie danych Sprzedawcy i nie są przekazywane podmiotom nie uczestniczącym w realizacji umowy sprzedaży.

3. Klient zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych ma prawo wglądu do swoich danych osobowych, możliwość ich poprawiania oraz usunięcia. Sprzedawca zapewnia każdemu Klientowi prawo kontroli przetwarzania danych zgodnie z art. 15 RODO.

4. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże brak zgody na przetwarzanie danych osobowych uniemożliwia zrealizowanie zamówienia Klienta.

POLITYKA COOKIES


1. Baby & Mother może wykorzystywać pliki cookies. Pliki cookies to małe pliki tekstowe wysyłane przez sklep internetowy i przechowywane na komputerze zawierające pewne informacje związane z korzystaniem przez Klienta z witryny i sklepu internetowego. Pliki cookies wykorzystywane są przez sklep internetowy w celu obsługi witryny oraz podczas procesu zakupowego, np. w celu zapamiętywania dokonanych przez klientów zakupów. Pliki cookies wykorzystywane przez sklep internetowy mogą mieć charakter tymczasowy lub trwały. Tymczasowe pliki cookies są usuwane z chwilą zamknięcia przeglądarki, natomiast stałe pliki cookies są przechowywane także po zakończeniu korzystania z witryny i służą do przechowywania informacji takich jak hasło czy login, co przyspiesza i ułatwia korzystanie z witryny. W każdym wypadku klient może zablokować instalowanie plików cookies lub usunąć stałe pliki cookies, wykorzystując stosowne opcje przeglądarki internetowej. W razie problemów doradzamy skorzystać z pliku pomocy przeglądarki lub skontaktować się z producentem przeglądarki.

INFORMACJE KOŃCOWE


1. Regulamin określa zasady zawarcia i wykonania umowy sprzedaży towarów znajdujących się na stronie sklepu www.tkaninypoznan.pl.

2. Umowa sprzedaży zawierana jest między Klientem a Sprzedawcą. Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie istotnych postanowień zawieranej umowy następuje przez wydrukowanie i przekazanie klientowi wraz z przesyłką dokumentów potwierdzających zakup towaru.

3. Regulamin dostępny jest dla wszystkich Klientów w wersji elektronicznej na stronie Sklepu www.tkaninypoznan.pl

4. Do korzystania ze sklepu niezbędne jest posiadanie urządzeń pozwalających na dostęp do Internetu oraz przeglądarki zasobów internetowych umożliwiającej wyświetlanie stron www, a także podanie adresu e-mail umożliwiającego przesłanie informacji dotyczących realizacji zamówienia.

5. Zakazuje się osobom korzystającym ze Sklepu zamieszczania w nim treści bezprawnych.

6. W sprawach nieuregulowanych Regulaminem obowiązują przepisy powszechnie obowiązującego prawa.

7. Regulamin nie wyłącza oraz nie ogranicza żadnych uprawnień Klienta będącego konsumentem, które przysługują mu na mocy bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa.

8. Wszystkie informacje zamieszczone na sklepie internetowym www.tkaninypoznan.pl są chronione prawami autorskimi. Kopiowanie grafiki, wykorzystywanie treści (zarówno w całości jak i po części) wymaga wcześniejszej pisemnej zgody sklepu internetowego www.tkaninypoznan.pl

Ta strona zapisuje pliki cookies na Twoim urządzeniu. Aby korzystać w pełni z naszego serwisu należy to zaakceptować.